|
|
De klant wordt ontzettend blij van jouw medewerkers. Die kunnen wat! Zij beschikken over de nodigde kennis en vaardigheden om de klant succesvoller te maken, werk leuker te maken. En de klant? Die heeft op zijn beurt nog meer aandacht voor zijn medewerkers en zijn klanten.
Maar hoe houd je de zaag scherp. In- door- en uitstroom geven ons uitdagingen. Om te zorgen dat je medewerkers goed opgeleid zijn en blijven, bieden we trainingen aan waar iedereen zich op kan inschrijven.
Wel zo prettig als je weinig (nieuwe) mensen in een functie hebt of iemand net gestart is. We zien je graag snel, in dotNL, op de AFAS Campus in Leusden.
Docenten | |
| De SalesnerdThijs van der ScheeMet 17,5 jaar praktijkervaring, een trainer in opleidingstraject en een studie bedrijfskunde is Thijs de ideale man om jouw (nieuwe) medewerkers een kwaliteitsimpuls te geven. Na het bezoeken van duizenden klanten en het invullen van honderden vragenlijst is het duidelijk wat de klant verwacht van het AFAS systeem. Thijs neemt je mee in de wereld van bedrijfsvoering (soort van AFAS MBA) en de wereld van HR. Dit geeft jouw (nieuwe) consultants en sales medewerkers een uitstekend beeld van wat de klant wenst en nodig heeft. Ook wordt de taal van de klant uitgelegd en gekoppeld aan de juiste termen binnen het AFAS systeem. Lees hier alle informatie over Thijs zijn trainingen. Ben jij toe aan nieuwe klanten, meer verbinding met prospects of heeft jouw team een frisse blik nodig? Meer informatie? Bekijk de site
|
| Suo MarteJohn van der zijdenBij suo marte trainen we volgens de methode "leren door doen". |
|
Papier is passéNatascha Teeuw‘Teksten zijn een tool. Zet ze in om je zakelijke doelen te bereiken!’, zegt Natascha Teeuw stellig. Met haar bedrijf Papier is passé adviseert zij al ruim 17 jaar organisaties om hun teksten naar een hoger schrijfniveau te krijgen. ‘Met goede teksten beïnvloed je het gedrag van jouw klant. Uiteindelijk bepaalt dat gedrag of jij je doelen haalt. Investeren in goede teksten is dus investeren in het succes van jouw organisatie.’ Lees hier alle informatie over Natascha haar trainingen. |
|
Heb je je ingeschreven voor dit evenement, maar kun je toch niet meer komen? Meld jezelf tijdig af via de klantportal.
Vragen over dit evenement? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.